vrijdag 6 januari 2012

Kasten die leven!

Mijn oog viel een tijdje geleden al op de kast van Kewlox. Ik zag hem en voelde wauw.......!
Hoe kan het ook anders dan dat deze kast op mijn wenslijst staat om mijn atelier aan te kleden.
Beetje te druk voor de woonkamer, vinden de andere gezinsleden ;-)




Maar ja ik hou nu eenmaal van sprekende kleuren en dessins, dat is ook wel terug te zien in de producten van Hip & Blizz. Deze kast is een samenwerking van Kewlox en Kitsch Kitchen, een speciale serie kasten , gebasseerd op de kleurrijke dessins van Kitsch Kitchen


Na bekijken van deze site zag ik dat je tevens kasten kunt laten maken met een eigen foto.
Geweldig! Zou creëer je een kast die tot leven komt! Een met een herinnering uit jouw leven en die niet alleen je leven kleurt maar ook je woonkamer, slaapkamer of atelier!
Ik ga zeker eens langs in de showroom....


Wie heeft er zo'n fotokast laten maken? Zou leuk zijn als er foto's gedeeld kunnen worden!

Geen opmerkingen: