maandag 12 maart 2012

Yes, we gaan ervoor!

Mijn lieve vriendin Susan is twee jaar geleden haar zus Anja verloren aan een hersentumor. Dit was een heftige periode die moeilijk in woorden is uit te drukken. Uit de gesprekken met Susan begrijp ik dat deze heftige periode ook veel mooie momenten tussen de zussen heeft gebracht. De boodschappen en levenslessen die Anja aan Susan heeft meegegeven, daar hecht ze enorm veel waarde aan.

Anja heeft nog de step aan Susan gegeven omdat ze er zeker van was dat zij de Alpe D'Huez op zou gaan en mee zou doen aan Steppen tegen Kanker! Inmiddels is ze nu dus tweemaal de Alpe D'Huez op gegaan. Wat een kanjer!


Enorm respect heb ik hiervoor en heb gemerkt wat dit met Susan doet. Zij put hier zoveel kracht uit. Ondanks de moeilijke periode kan Susan altijd het positieve zien en leeft zij volgens de Quote van haar zus:

"Pluk de dag!"

Haar stepteam heet dan ook "Pluk de dag", dat kan ook niet anders en ik ben heel blij dat ik dit jaar mee ga doen om geld in te zamelen voor dit goede doel! Wanneer?

25 Augustus 2012

Het doel is om zoveel mogelijk geld in te zamelen voor de kankerbestrijding Stichting STOP.hersentumoren.nl om meer onderzoek mogelijk te maken. Dit jaar willen zij minimaal € 1.000.000,- ophalen

We gaan dus aan de slag met de promotie van ons team en de stichting. Nu bestaat ons team uit Susanne, Sandra & Yvonne. Maar denk jij daar wil ik mij bij aansluiten, laat het ons weten!

Of heb je een creatieve manier bedacht waardoor wij geld kunnen inzamelen, email ons (info@hipandblizz.nl). We horen het maar al te graag!

Via dit blog zullen we geregeld Posts plaatsen over wat we meemaken m.b.t. trainen, leuke acties en persoonlijke verhalen van ons m.b.t. Steppen tegen Kanker.

Leef jij met ons mee? Dan is het leuk als je ons volgen. Helemaal top als je geld wilt doneren!




1 opmerking:

marisha zei

Petje af voor deze sportieve en betrokken dames! Betrokken ben ik wel, sportief -helaas- niet (meer), maar.. meeleven doe ik zeker: ik wens jullie heel veel succes in de voorbereidingen, en een geslaagde inzamelingsactie!!

Marisha