dinsdag 8 mei 2012

Bopita Boxkleed aangepast op Voedingskussen

Christie had bij mij een Voedingskussen besteld en was helemaal weg van de style. Haar reactie:

"Je voedingskussen is (gezien mijn rugklachten) momenteel mijn beste vriend in bed en op de bank ;-). Wat een heerlijk ding en zoooooo leuk!!!
Groeten, Christie"


Dit voedingskussen had Christie van Hip & Blizz ontvangen:


Voedingskussen Blitze Sterren
Daarom wilde ze ook graag een bijpasssend boxkleed voor haar ronde Bopita box waar de kleine straks in komt te liggen.
Haar opdracht:

"Graag in de style van het voedingskussen, wordt vast geweldig".


Heerlijk zo'n "vrije" opdracht, dus ben ik aan de slag gegaan en onderstaande Bopita boxkleed is het resultaat geworden:

Bopita Boxkleed Custom Made
Ja wat zal ik zeggen, een glimlach rond mijn mond toen ik haar email ontving:
"Beste Yvonne,
Ik heb zojuist het boxkleed ontvangen. LEUK!!!!!!!!!
Ik vind hem echt helemaal super. Onwijs bedankt. Ik ga daar enorm van genieten.
Heel veel dank!
Fijn weekend.
Christie"


Ik zal haar weer eens een mailtje sturen, want volgens mij is de kleine dreumes geboren!

Geen opmerkingen: