dinsdag 22 mei 2012

Wikkeldoek gewonnen via Wij.nl

In Februari 2012 hadden we via www.wij.nl een leuke winactie, nl. de Wikkeldoek Babuska Blizz




Martine, zwanger van hun eerste kindje, en zij was één gelukkige winnaars.
Ik ontving een super enthousiaste email:


"Hallo mevrouw Roeterdink,

Gisteren terug gekomen van wintersport, helaas geen skieen voor mij! Als ik de brievenbus open vind ik hierin een groot pakket en een brief van wij.nl, ik ben de gelukkige winnaar van de wikkeldoek! Wat is deze ontzettend mooi, en wat ben ik er blij mee...


Ik ben op dit moment bijna 13 weken zwanger (11-09-2012 uitgerekend) van ons eerste kindje, allemaal heel spannend! Volgens mijn man krijgen we een meisje en met deze gewonnen wikkeldoek wordt zijn gevoel alleen maar meer bevestigd. Het 'moet' nu gewoon een meisje zijn zodat we de wikkeldoek kunnen gaan gebruiken! 29 maart hebben we een 16 weken echo, misschien kunnen we dan het geslacht zien....

In ieder geval ontzettend bedankt, ik ben erg blij met de doek en zal zeker vaker eens op je site kijken en wat moois bestellen!

Met vriendelijke groet,
Martine"



Zal Martine nu wel of geen Meisje krijgen? We zullen het zien......

Geen opmerkingen: