vrijdag 22 juni 2012

Een webshop: voor ambitieloze mama's of echte zakenvrouwen?

Al enige tijd ben ik bezig om meer publiciteit te krijgen om mezelf meer te laten zien en meer bekendheid te generen voor de webshop. Des te leuker als dat op een manier kan waarin je gewoon jezelf blijft, je eigen verhaal kunt vertellen en vooral wat voor moois dat allemaal met zich mee brengt!

Via Janneke van Heugten heb ik een Workshop "Free Publicity" (via netwerk Vrouwen in de Media) gevolgd en hier kreeg ik net het zetje om mezelf beter neer te zetten, dat ik meer te brengen heb dan alleen producten. Al wist ik dit wel toch was de bevestiging fijn en je ziet, als je zaadjes gaat planten gaat dan opeens zijn vruchten afwerpen. Ik zie ineens andere mogelijkheden om in de media te staan, zowel offline (tijdschriften, kranten) als online. Als je bij je eigen verhaal blijft, raak je de mensen met je drijfveren en wellicht gaat er bij hen dan ook wel wat kriebelen. Dat is wat ik wil een positieve beweging teweeg brengen in mensen!

Social Media ligt me goed en ik vind het ook erg leuk om bij te houden allemaal. Zo kwam ik via een LinkedIn groep terecht bij het verzoek van journaliste Harriet Duurvoort. Tip van Papavercommunicatie om je ook aan te melden bij LinkedIn groepen. Ik had er eerst mijn twijfels bij, zag niet zozeer wat dit zou kunnen brengen voor een webshop in handgemaakte kraamkado's. De aanvraag van Harriet was al 3 weken geleden verplaatst, zal ik nog reageren? Ik dacht en voelde: GEWOON DOEN!!

Voila een leuk interview volgde met ook nog eens een weldige foto! Klik hier en lees nog meer over de drive van andere webshop dames.



Laat mij die dozen maar vullen, kan ik heerlijk mijn creativiteit kwijt in de producten van Hip & Blizz. Als ik mezelf in "beweging" hou geef ik dat door....

Bedankt Harriet het is een ontzettend mooi artikel geworden!!


wil jij ook meer zichtbaarheid creëeren, meld je dan aan bij www.vrouwenindemedia.nl

Geen opmerkingen: